Menu
BANERY dilerskie YARIS 05 2017 750x200
banner daminfo ver2

Dziś Platforma wierzy w referenda. Jak rządziła to je lekceważyła!

Dziś Platforma wierzy w referenda. Jak rządziła to je lekceważyła!
750 tys. podpisów ws JOW-ów - do niszczarki!
1,4 mln podpisów pod wnioskiem o referendum w sprawie wieku emerytalnego -do niszczarki!
Ponad milion za wnioskiem o referendum w sprawie sześciolatków - do niszczarki!
Ponad 300 tysięcy podpisów pod obywatelskim projektem ustawy w tej samej sprawie - do niszczarki.
Razem mamy prawie 3,5 mln obywatelskich głosów, które Platforma zlekceważyła.
Czy teraz PO będzie musiała zebrać ponad 3,5mln podpisów żeby sprawa była warta rozwagi?

Media

Komentarze   

+5 #22 krótka pamięć 2017-04-19 22:42
jak PO wprowadzało gimnazja i wywracało edukacje do góry nogami to dopiero były protesty!!!!
Cytować
+11 #21 Jerzy Jacek Pilchowski 2017-04-19 19:09
Cytuję Zyga:
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:

Różnica pomiędzy nami jest prosta. Ja to co pisze podpisuję własnym nazwiskiem, a pan nie ma jednak odwagi aby to zrobić. Dlaczego?

Cóż, niektórzy chcą się publicznie nurzać w ekskrementach internetu, wrzucają swoje dane, zdjęcia rodziny itp. Dla mnie to nie odwaga tylko głupota, więc ja nie mam zamiaru tego robić. Tyle w temacie.


A może nie chce pan aby wyszło na jaw, że jest komunistą lub złodziejem?
Cytować
-12 #20 Zyga 2017-04-18 21:30
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:

Różnica pomiędzy nami jest prosta. Ja to co pisze podpisuję własnym nazwiskiem, a pan nie ma jednak odwagi aby to zrobić. Dlaczego?

Cóż, niektórzy chcą się publicznie nurzać w ekskrementach internetu, wrzucają swoje dane, zdjęcia rodziny itp. Dla mnie to nie odwaga tylko głupota, więc ja nie mam zamiaru tego robić. Tyle w temacie.
Cytować
+9 #19 Jerzy Jacek Pilchowski 2017-04-18 19:13
Cytuję Zyga:
Twoje wpisy są coraz bliżej bezwzględnego dna. Zarzucasz innym głupotę, współudział w przestępstwie, popieranie złodziei itp. Ja akurat golę się codziennie patrząc prosto w oczy temu z lustra, bo mogę być dumny z postawy zarówno swoich - znanych mi - przodków oraz z postawy własnej. Pomijając inne kwestie - tak się składa, że też miałem możliwość wyjazdu na zachód w latach 80-tych, ale uznałem że moje miejsce jest tutaj, bo okręt nabierający wody pierwsze opuszczają szczury, a ja - i wielu innych - będziemy potrzebni, żeby go ratować. Ty opuściłeś Kraj na kilkadziesiąt lat, chyba nie po to żeby walczyć z komuną?, ale żeby poprawić swój byt materialny. Stąd myślę twoja niechęć, żeby nie powiedzieć nienawiść do wszystkich tych, którzy zasiedli przy Okrągłym Stole. Bo ciebie w tym czasie tu nie było, urządzałeś się na zachodzie w d..ie mając to co się tu dzieje, także z ludźmi.
Przez swoją długą nieobecność straciłeś kompletnie kontakt z polską rzeczywistością i trzeźwą oceną sytuacji.
A może twój wyjazd miał związek z oceną twojej postawy w czasie stanu wojennego przez innych ludzi Solidarności, która zawiera się w określeniu "HANIEBNA"???
Łatwo jest przyklejać łatki i osądzać innych. Trudniej zmierzyć się z własnymi słabościami. A najprościej przykryć je agresją w stosunku do innych w myśl zasady: najlepszą obroną jest atak


Różnica pomiędzy nami jest prosta. Ja to co pisze podpisuję własnym nazwiskiem, a pan nie ma jednak odwagi aby to zrobić. Dlaczego?
Cytować
-13 #18 Zyga 2017-04-18 14:46
Twoje wpisy są coraz bliżej bezwzględnego dna. Zarzucasz innym głupotę, współudział w przestępstwie, popieranie złodziei itp. Ja akurat golę się codziennie patrząc prosto w oczy temu z lustra, bo mogę być dumny z postawy zarówno swoich - znanych mi - przodków oraz z postawy własnej. Pomijając inne kwestie - tak się składa, że też miałem możliwość wyjazdu na zachód w latach 80-tych, ale uznałem że moje miejsce jest tutaj, bo okręt nabierający wody pierwsze opuszczają szczury, a ja - i wielu innych - będziemy potrzebni, żeby go ratować. Ty opuściłeś Kraj na kilkadziesiąt lat, chyba nie po to żeby walczyć z komuną?, ale żeby poprawić swój byt materialny. Stąd myślę twoja niechęć, żeby nie powiedzieć nienawiść do wszystkich tych, którzy zasiedli przy Okrągłym Stole. Bo ciebie w tym czasie tu nie było, urządzałeś się na zachodzie w d..ie mając to co się tu dzieje, także z ludźmi.
Przez swoją długą nieobecność straciłeś kompletnie kontakt z polską rzeczywistością i trzeźwą oceną sytuacji.
A może twój wyjazd miał związek z oceną twojej postawy w czasie stanu wojennego przez innych ludzi Solidarności, która zawiera się w określeniu "HANIEBNA"???
Łatwo jest przyklejać łatki i osądzać innych. Trudniej zmierzyć się z własnymi słabościami. A najprościej przykryć je agresją w stosunku do innych w myśl zasady: najlepszą obroną jest atak
Cytować
+10 #17 Jerzy Jacek Pilchowski 2017-04-15 19:06
Cytuję Dobry:
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:
Dobry: PiS wygrał wybory gdyż ludzie chcieli aby odgoniono POwskich aferałów od władzy. Wy to nazywacie "zawłaszczaniem" gdyż myśleliście, że będziecie mogli do "końca świata" szabrować i śmiać się z naiwnych. 500+ jest tego najlepszym przykładem. Krzyczeliście, że nie ma na to pieniędzy ale gdy PiS wygrał to się VATowscy złodzieje wystraszyli i "bum" forsa (MILIARDY) się znalazła.

Chłopie, ty masz jakąś obsesję!!! Ciągle "Wy" i "Wy". Ja akurat nic nie szabrowałem i nic nie krzyczałem, a ludzie, czyli 18% uprawnionych zagłosowało na PiS, bo chciało zmiany na lepsze. Część z nich tego teraz bardzo żałuje, czego najlepszym przykładem jestem ja sam. A jeżeli już ruszyłeś te nieszczęsne 500+, to nikt rozsądny nie mówi że ludziom się nie należy, tyle że nie w ten sposób (np. milionerzy też dostają). A czy starczy na to pieniędzy to okaże się nie w pierwszym ale ok. trzeciego roku wypłacania. Tak to po prostu działa w makroekonomii.

Poprzednio napisał pan to co napisał. Następnie skamle, że piszę "wy". - Wy to znaczy komuniści i złodzieje oraz tacy jak pan (przyjmuję do wiadomości, że pan nie szabrował) którzy (pewnie z głupoty) popierali i popierają komunistów i złodziei.
Cytować
+5 #16 polak 2017-04-15 16:59
OSZUSTKA
Cytować
-9 #15 Dobry 2017-04-15 12:07
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:
Dobry: PiS wygrał wybory gdyż ludzie chcieli aby odgoniono POwskich aferałów od władzy. Wy to nazywacie "zawłaszczaniem" gdyż myśleliście, że będziecie mogli do "końca świata" szabrować i śmiać się z naiwnych. 500+ jest tego najlepszym przykładem. Krzyczeliście, że nie ma na to pieniędzy ale gdy PiS wygrał to się VATowscy złodzieje wystraszyli i "bum" forsa (MILIARDY) się znalazła.

Chłopie, ty masz jakąś obsesję!!! Ciągle "Wy" i "Wy". Ja akurat nic nie szabrowałem i nic nie krzyczałem, a ludzie, czyli 18% uprawnionych zagłosowało na PiS, bo chciało zmiany na lepsze. Część z nich tego teraz bardzo żałuje, czego najlepszym przykładem jestem ja sam. A jeżeli już ruszyłeś te nieszczęsne 500+, to nikt rozsądny nie mówi że ludziom się nie należy, tyle że nie w ten sposób (np. milionerzy też dostają). A czy starczy na to pieniędzy to okaże się nie w pierwszym ale ok. trzeciego roku wypłacania. Tak to po prostu działa w makroekonomii.
Cytować
+9 #14 Jerzy Jacek Pilchowski 2017-04-14 23:10
Dobry: PiS wygrał wybory gdyż ludzie chcieli aby odgoniono POwskich aferałów od władzy. Wy to nazywacie "zawłaszczaniem " gdyż myśleliście, że będziecie mogli do "końca świata" szabrować i śmiać się z naiwnych. 500+ jest tego najlepszym przykładem. Krzyczeliście, że nie ma na to pieniędzy ale gdy PiS wygrał to się VATowscy złodzieje wystraszyli i "bum" forsa (MILIARDY) się znalazła.
Cytować
-3 #13 Dobry 2017-04-14 19:49
Cytuję Zły:
Nie ma to znaczenia ile milionów. Wybory wygrane i koniec.
Znaczenie ma to,że PO pierwsze: oderwano od koryt masę cwaniaków, GW "nagle straciła czytelników" a to właśnie jest takie towarzystwo, które albo współpracowało ze słożbami a one z FSB, albo było TW, albo było aparatczykami. Albo też tworzą firmę Konsalnet.
Stąd przeraźliwy kwik, bo a nuż wyciągną przeszłość Kraśków, Olejników i innych podobnych.

Oderwano żeby dopuścić do koryta jeszcze bardziej pazernych cwaniaków. Jesli chodzi o kwik, to ja jakoś go nie słyszę natomiast zastanawia brak zainteresowania przeszłością Przyłębskich, Piotrowiczów i im podobnych...
Cytować
+2 #12 Dobry 2017-04-14 19:45
Cytuję Zły:
Nie ma to znaczenia ile milionów. Wybory wygrane i koniec.
Znaczenie ma to,że PO pierwsze: oderwano od koryt masę cwaniaków, GW "nagle straciła czytelników" a to właśnie jest takie towarzystwo, które albo współpracowało ze słożbami a one z FSB, albo było TW, albo było aparatczykami. Albo też tworzą firmę Konsalnet.
Stąd przeraźliwy kwik, bo a nuż wyciągną przeszłość Kraśków, Olejników i innych podobnych.

Wygrane wybory uprawniają do rządzenia zgodnie z obowiązującym prawem, nie dają jednak legitymacji do bezwzględnego zawłaszczania państwa i organizowania go na swoja modłę. Słyszeliśmy już w ostatnich miesiącach "jak się nie podoba to won - droga wolna" Sprawnie funkcjonujące państwo to właściwe miejsce do życia wszystkich jego obywateli, bez względu na wiek, płeć, kolor skóry, wyznanie czy narodowość., Przeczytaj sobie pierwsze akapity Konstytucji. Polecam
Cytować
-2 #11 Jerzy Jacek Pilchowski 2017-04-14 19:37
Zyga: Było po prostu tak, że w czasach PRLu niektórzy ludzie zamiast walczyć z komuną "robili swoje" czyli nie należeli do PZPR zap... z czerwoną szturmówka w pochodzie na 1Maja. - Była wtedy modna taka fajna piosenka "Gdzie ci mężczyźni" w której były takie słowa "... wykrzykuje swoje racje, śmiesznym szeptem przy kolacji ...". To są ci sami ludzie (lub wychowane przez nich dzieci) które teraz mówią, że "rządy Platformy z wielu względów mi się nie podobały" ale swój sprzeciw wobec ewidentnego złodziejstwa na gigantyczną skale jakie PO popierała (poprzez udawanie, że wszystko jest OK) wyrażali "śmiesznym szeptem przy kolacji". Wyjaśniam więc panu jeszcze raz, że istnieją takie pojęcia jak "bierny udział w przestępstwie".
Cytować
-2 #10 Zły 2017-04-14 17:30
Nie ma to znaczenia ile milionów. Wybory wygrane i koniec.
Znaczenie ma to,że PO pierwsze: oderwano od koryt masę cwaniaków, GW "nagle straciła czytelników" a to właśnie jest takie towarzystwo, które albo współpracowało ze słożbami a one z FSB, albo było TW, albo było aparatczykami. Albo też tworzą firmę Konsalnet.
Stąd przeraźliwy kwik, bo a nuż wyciągną przeszłość Kraśków, Olejników i innych podobnych.
Cytować
0 #9 Zyga 2017-04-14 09:01
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:
Najpierw napisał pan, że jest was 35 milionów. Następnie, że 30.(...)
inne wykwity WASZEJ chorej wyobraźni. No i to, że PiS po prostu wygrał wybory nie jest przez WAS brany pod uwagę czyli nie JESTEŚCIE w stanie realnie ocenić

Proponuję zacząć czytać ze zrozumieniem o ile dasz radę. Najpierw napisałem "JAKIEŚ 35 mln" a w następnym poście "ZNACZNIE POWYŻEJ 30 mln" Chwytasz?
Problem z Tobą (Wami) jest taki, że w mojej osobie dostrzegasz właśnie tych wszystkich komunistów i złodziei, a co najmniej (chociaż wg Ciebie to na jedno wychodzi) - gorącego zwolennika PO. To jest właśni taki sposób myślenia: "Jak nie podzielasz moich poglądów, to znaczy że popierasz tych wszystkich popaprańców albo jesteś jednym z nich" Otóż wyjaśniam jeszcze raz: rządy Platformy z wielu względów mi się nie podobały, nigdy nie byłem gorącym zwolennikiem tej partii, za komuny nie należałem do establishmentu, na zmianie ustrojowej nie skorzystałem w żaden spektakularny sposób. Całe swoje życie zawodowe i społeczne stosowałem zasadę wyrażoną przez niedawno zmarłego Mistrza: "Róbmy swoje..." Natomiast - jako że przeżyłem w mojej Ojczyźnie kilkadziesiąt lat (bez przerw na emigrację), to mam jakąś skalę porównawczą. I niestety, to co obserwuję i czego doświadczam od kilkunastu miesięcy, napawa mnie wielkim smutkiem a czasami nawet przerażeniem. Bo przypominają mi się dawne - niezbyt dobre dla Polski i Polaków - czasy. Martwię się o przyszłość moich dzieci i wnuków I nie dlatego, że mogą utracić coś materialnego czego w pokrętny sposób miałyby się dorobić (bo tak nie było i nie jest). Ale mogą utracić coś znacznie cenniejszego: swoje ukochane miejsce na ziemi, gdzie panuje po prostu NORMALNOŚĆ.
Czas Wielkie Nocy temu sprzyja, więc spróbuj spojrzeć na sprawy w trochę inny sposób, a nie - jednokierunkowo i ortodoksyjnie.
Spokojnych Świąt!!!
Cytować
+7 #8 Jerzy Jacek Pilchowski 2017-04-13 15:17
Najpierw napisał pan, że jest was 35 milionów. Następnie, że 30. W tym wypadku różnica pomiędzy tem co ja napisałem (3), a tym co pan napisał (30) to już tylko 0 (słownie zero). Poza tym to strasznie mnie bawia te różne "gomułszczyzny" i inne wykwity waszej chorej wyobraźni. No i to, że PiS po prostu wygrał wybory nie jest przez was brany pod uwagę czyli nie jesteście w stanie realnie ocenić dlaczego to się stało. Wyjaśnię więc to panu. Za czasów rządów PO było za dużo kłamstw i złodziejstwa
Cytować
-8 #7 Zyga 2017-04-13 10:29
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:
Zyga: Tego gorszego sortu jest w Polsce około 3 miliony. ...wielu z nich (np., HGW) może wylądować w więzieniu.

Dla Was wszyscy (tak, jak u komunistów za Bieruta i Gomułki), którzy nie są z Wami (np. nie wierzą w wybuchy, sztuczną mgłę, dobijanie rannych) - to ci gorszego sortu. A tych jest jednak znacznie powyżej 30 milionów, więc przestańcie sobie wycierać gęby "suwerenem", bo nie macie żadnej faktycznej legitymacji żeby wszystko co lepiej lub gorzej ale jednak funkcjonowało wywracać do góry nogami i obsadzać lukratywne posadki Misiewiczami.
A  że sporo ludzi wyląduje w więzieniach, to nie mam wątpliwości. Nieobca jest wam przecież zasada: dajcie mi tylko człowieka a odpowiedni paragraf na niego się znajdzie.
Z jednej strony nie akceptujesz rządów sprawowanych przez komunistów, ale straciłeś z pola widzenia, że mamy dokładną powtórkę z "gomułkowszczyz ny" włącznie z osobą pierwszego sekretarza. Macie wszystko: swoje reżimowe media (stary DTV był jednak bardziej wyrafinowany), swój Sejm, Prezydenta, Trybunał, sądy, policje i wojsko (jeszcze troszkę trzeba oczyścić szeregi z fachowej kadry i zostaną już sami wierni kaprale) i przekonanie o własnej nieomylności. Nie wiem na ile interesujesz się historią, ale przez ostatnie 2,5 tysiąca lat zachowania ludzi nic się nie zmieniły, tak samo jak skutki tych działań. Historia jest pełna przypadków kiedy jednostka lub garstka ludzi wiedziała lepiej co będzie lepsze dla innych. I bez wymieniania nazwisk są to najciemniejsze karty w historii...
Cytować
+10 #6 Jerzy Jacek Pilchowski 2017-04-12 15:19
Zyga: Tego gorszego sortu jest w Polsce około 3 miliony. Ich siła jest nieproporcjonal nie większa niż liczba gdyż w oparciu o swoje (kradli w PRLu i kradną dalej) oraz żydowskie pieniądze (Soros, itp.) bardzo długo byli w stanie utrzymać monopol medialny. To się jednak skończyło i teraz "tworzą bojówki" (Stoją po bramach i się boją) w nadziei, że uda się im zatrzymać PiS czyli zatrzymać ogromną liczbę dochodzeń prokuratorskich w wyniku których wielu z nich (np., HGW) może wylądować w więzieniu.
Cytować
-6 #5 Zyga 2017-04-12 14:08
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:
Cytuję Święta racja:
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:
Gimnazja trzeba zlikwidować gdyż wprowadziły ogromne zamieszanie w proces uczenia i wychowywani dzieci. Kropka.

Racja!!! PiS należy natychmiast zdelegalizować, bo wprowadził ogromne zamieszanie we wszystkich sferach życia w Polsce!!!

Jak wiadomo PiS zrobił wielkie zamieszanie we wszystkich sferach opanowanych przez komunistów i złodziei. Boją się kraść i kwiczą, że "ma być tak jak było".

No tak. Tego gorszego sortu (komunistów i złodziei) jest w Polsce jakieś 35 milionów. Ale jest rozwiązanie: wysłać ich wszystkich na Madagaskar i zostaną tylko PRAWDZIWI Polacy.
A tak bardziej na poważnie, to teraz jest trochę tak jak w tym dowcipie o dokwaterowaniu kozy do ciasnego lokum: nie podobało mi się jak było przed "dobra zmianą", ale po kilkunastu miesiącach faktycznie z radością powróciłbym do stanu "sprzed"
Cytować
+6 #4 Jerzy Jacek Pilchowski 2017-04-11 20:19
Cytuję Święta racja:
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:
Gimnazja trzeba zlikwidować gdyż wprowadziły ogromne zamieszanie w proces uczenia i wychowywani dzieci. Kropka.

Racja!!! PiS należy natychmiast zdelegalizować, bo wprowadził ogromne zamieszanie we wszystkich sferach życia w Polsce!!!

Jak wiadomo PiS zrobił wielkie zamieszanie we wszystkich sferach opanowanych przez komunistów i złodziei. Boją się kraść i kwiczą, że "ma być tak jak było".
Cytować
-8 #3 Święta racja 2017-04-11 18:15
Cytuję Jerzy Jacek Pilchowski:
Gimnazja trzeba zlikwidować gdyż wprowadziły ogromne zamieszanie w proces uczenia i wychowywani dzieci. Kropka.

Racja!!! PiS należy natychmiast zdelegalizować, bo wprowadził ogromne zamieszanie we wszystkich sferach życia w Polsce!!!
Cytować

Dodaj komentarz

Redakcja portalu daminfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników.

Kod antyspamowy
Odśwież

Powrót na górę